Tuesday, November 19, 2013

„Deichmann“ naktinė ekskursija tinklaraštininkams arba kodėl batų niekada nebus per daug !


 Lapkričio 15 d. atsinaujinusi Akropolio Deichmann parduotuvė naktinei ekskursijai sukvietė 16 mados tinklaraštininkių pasidalinti kompanijos vykdomos veiklos istorija, supažindinti su čia randamais prekiniais ženklais bei pradžiuginti ne tik saldžiomis, bet ir labai praktiškomis dovanomis!
Sako, naktimis valgyti nesveika, bet prieš saldžiai moterišką stalą atsilaikyti buvo gana sudėtinga
( nes keksiukai visada laimės prieš dietas ).
22.30 valandą ekskursiją Deichmann komanda pradėjo trumpa kompanijos istorijos apžvalga, be to, pateikė ir nemažai nežinomų faktų, pavyzdžiui, buvo įdomu išgirsti, kodėl parduotuvėje, išdėstant avalynę, laikomąsi tam tikrų nepakitusių taisyklių: nors daugeliui kartu su batais salėje išdėstytos dėžės atrodo neestetiškai, tačiau taip užtikrinama, jog užsukantys pirkėjai, taupydami savo laiką,  norimą dydį visada ras patys.

 Batų srautai parduotuvėje iš tiesų įspūdingi – keičiantis sezonams, pristatoma iki tūkstančio naujų avalynės porų per dieną, o visas asortimentas siekia apie 13000-1500 porų. Kai tokie skaičiai sukasi apie avalynę, net silpna darosi.

Deichmann svarbu apauti ne tik savo pirkėjus – prekinio ženklo bateliai debiutavo ne vienoje lietuvių dizainerių kolekcijoje ( tarp jų galima paminėti Mildą Čergelytę, Sandrą Straukaitę ar Ievą Daugirdaitę ) bei avalynę leido matuotis tokioms TV laidoms bei serialams kaip X faktorius ar Moterys meluoja geriau, tad komanda visuomet pasiruošusi bendradarbiauti ir Deichmann avalynės modeliais pagelbėti vykdant mados projektus ir ne tik.

Kadangi su pakvietimais gavome ir specialias korteles  Tinklaraštininkė rekomenduoja, geras dešimt minučių ( nors kai kas blaškėsi ir ilgiau ) ieškojom mėgstamiausios batų poros ( jas iki lapkričio 25d. galės pamatyti visi, užsukę į Akropolį ). O rinktis buvo iš ko, kadangi Deichmann generuoja nemažai prekinių ženklų – Graceland, 5th avenue, Catwalk bei kt., be to, parduotuvėje galima įsigyti ir originalių sportinės avalynės prekinių ženklų kaip Adidas ar Nike. Žodžiu, pasirinkimas didelis, o moteriškai giminei, įleistai į batų parduotuvę ir priverstai pasirinkti tik vieną batų porą, tokia misija yra beveik neįmanoma.





 Bet, be abejo, pats maloniausias siurprizas laukė renginio pabaigoje, kuomet Deichmann suteikė privilegiją išsirinkti vieną batų porą dovanų ( kaip išsirinkti vieną??? ). Spėju, kad kai kurie niuansai, kaip per mažas batų dydis ar tokių pat modelių nesuskaičiuojamas kiekis namuose, nelabai įtakojo sprendimą.





SQUARE merginos




Už puikiai suorganizuotą darbą, įdomiai pateiktą informaciją, nuoširdžią atmosferą ir galimybę tapti Deichmann bendruomenės dalimi norime padėkoti visai parduotuvės komandai ( ypatingai didelis ačiū Vilijai Naruškevič ir  Eglei Melninkaitei )ir tikimės, jog ateityje laukia dar daugiau madingų susitikimų ! Moterims iš tikrųjų iki pilnos laimės kartais trūksta tik naujos batų poros.
Amen.

Nuotraukos: Deichmann ir Daivos Barkauskaitės 

3 comments:

Ieva said...

Turiu pasakyti kad jusu irasa skirta sitam eventui kol kas buvo skaityti idomiausia. nes vienos arba isvis nieko apie tai neuzsimena arba vos keliais lakoniskais zodeliais. bet ar neturetu buti blogerio tikslas aprasyti butent tokio pobudzio renginius i kuriuos jie buna pakvieciami? na tiesiog misliju, retorinis klausimas...
Anyway, idomiai ir smagiai susiskaite, nuotraukas patiko paziuret:) idomu kokius batus issirinkot namo!

Daiva ir Stella said...

Ieva,mes su Daiva kažkaip vylėmės, kad ir tavo veidą pamatysim, kažkaip atrodo, kad gyvai turėtumėm nemažai prisikrizent :)Manau, ateity reikėtų!

Batus reikės parodyti būtinai, o dėl tekstų tai dažnai būna, kad sausai skaitosi – gal baisoka kartais rašyti laisviau, nes jautiesi įsipareigojęs ir nenori nukrypti į lankas:) Anyway, dėkui :)

Ieva said...

As techniskai nebe blogere, nes bloga uzdariau:D tai nelabai yra del ko mane kviest:D
as irgi manau, kad butu linksma! gal reiks kazkada pasiplanuot sita meetuka!