Thursday, June 20, 2013

Flowers



Tikrai ne dėl Lana Del Ray ( kažkaip nelabai aš prijaučiau jos muzikai ), bet todėl, kad vietoj kepurių ar skrybėlių ant galvos norisi matyti kažką įdomesnio -  aišku gerąja prasme. Mano skrybėlių nešiojimas , pavyzdžiui, baigiasi po valandos, nes plaukai labai greitai patampa keistos formos, įsielektrina, žodžiu daug blogų reikalų atsiranda, o čia viskas paprasčiau.



Priklausomai nuo to, kokio dydžio gėlių norisi, atitinkamai parenkama ir juostelė : kadangi aš norėjau gana didelių, tai ir juostos reikėjo kuo platesnės. Procesas labai paprastas : susuki tūbelę ( kažkaip nežinau, koks kitas daiktavardis čia geriau tiktų :) ir dėlioji sluoksniais lapelius juos užsiųdama. Tik reikia stengtis lapelius sluoksniuoti ir formuoti labiau į vidų, priešingu atveju gausis rožės ir dobilo hibridas ( tokių ir pas mane buvo ). Tada visas turtas pritvirtinamas prie lankelio - aš papraščiausiai suklijavau su moment klijais. Ir vuolia !


Eimanto Genio nuotr.
Foto :    a pair and spare, alfa, asos

No comments: